Wednesday, December 14, 2016

Fitness journey to Singapore with Marlon, Fabio & Elkin

Who is he who is he who is he?
Marlon Alves!


YESSSSSSSSSSSSSSS!



Good faith happens!
Never stop believing, no matter how harsh people gonna spread viral about you,
let their brain speak and shut their mouth with what they see and experienced.




My trip to Singapore better than ever!
For the first time meeting my idol (which I don't think I'm able to meet him in real),
like just 'phuuuuuu', Aladdin bring him live to me!
Of course, with able to meet new family member,
not friend but family.
JR Fitness Family.




诚心 真心 
天在看,正面的事情 好的事情 总会在幸福人周围不离去。
坚持深信着,无论外界外语多么难堪虚伪 怎么对你负面看待,
坚信地走下去。



2016年第二次到访新加坡,
非常庆幸地 美丽的缘分,
让自己遇到自己一辈子觉得不可能遇到的国际级偶像,
感恩到一种无法形容的程度呢!
当然让我这趟旅途更为精彩的,
是我在新加坡的家人们!













Spot ME on stage
Spot ME on stage
YES


SPOT ME ON STAGE YOOO!


TOO HAPPY





我在台上
我在台上
耶~~~




我在台上呢!
荣幸



太太太 开心了!

Candid shoot when me on stage with Marlon!
哈哈哈哈哈 全部都是自然表情呀!

May readyy in action!
我准备好啦!






with my bless family love, Fabio.
其中一位非常非常疼爱我的宝贝家人 - Fabio










Never forget the morning zumba session with El-King before masterclass with Marlon!
So blessed they show me the best, passion, love towards something we believe it.



永远忘不了当天早上的特别尊巴课,
跟不一样的世界级老师们学习,化生小学生呀~
真心感恩他们都那么那么大大疼爱我!
或许是一种福气好缘分,让我们有着一样的热诚一样的爱 让我们遇见。






Fabio Dita

Latino from Colombia, previously based in Indonesia.
Currently at Singapore.


Best man ever believe or not photo below taken during our first meet,
he's so so lovely and kind.
Make me feel warm and super great conversation when he know I'm a Malaysian.
We spoke Malay with some English along. Ahhhhh..
Mother language does helps in putting everyone together.



That's why I got his first kiss,
yeahh currently set as my profile picture.
To remind myself how blessed I am.




从来没遇过像他一位这么有爱的男人,
真的就像人间天使。
特别的是当他知道我是马来西亚人时,我们用马来语沟通,
夹杂英文,那种感觉很稀奇。
说真的,语言把我们都拉进了。




第一次交谈他还可爱的叫我抱着他一起合照,
还特别的获得他的’初吻‘呢~
哈哈哈哈 就像爸爸般的爱戴




也就是我现在的面子书照片,
要让自己时刻记得那份爱 那份幸运 那份福气







Oh yeahh, 
and Fabio is a singer too!
I'm just truly lucky.



还有呀,
他可是一位歌手呢!
真的   我非常幸运。




El-King

I still love to him "Elkin",
sounds more closer for me.



Seriously, his words until now are still turning in my mind,
never stop reminding myself to be myself and who I am.



I love how the way he cares and loves all of us,
which he always try his best to protect and get the best for us!





第二位,
他的话 让我在导师旅途上不断地在我脑子里至今都在时刻惦记着,
永远做回自己!




有他在,永远都是安全的地方。
喜欢他那对我们的厚爱和保护,安全感 是他给我最好的印象。
还有一只不断地在身旁加油鼓励着,
他总是给我们最好的,
这就是他 -- Elkin.









Okay that's it for this post,
video on the way~~~~~
Can't wait!




好啦,心怀感恩。
影片在制作途中哟~~~~~~~
满满的期待!


❥♒ maymaybeby.blogspot.my ♔ ░ ♥
Appreciate, Stay Blessed.
珍惜,感恩。


Love,
May.
媄鏸.

❥♒

No comments:

Post a Comment