Tuesday, October 25, 2016

Let me love you | ZIN May



What's up what's up peoplessssssssss!

After some times, and I'm back again.



I guess my last post was something related to my Zumba and FUJI (Future UJAM Instructor) journey.
Time flies, it was 4 months back then.
Blessed that love brought all the amazing wonderful things into my life.



Love and cares around,
we all gonna just peace and love,
sweat it out loud.


Forget about shit things in life,
but that's what make you even appreciate on what you had right now.
WORD?





ZIN (Zumba Instructor) life was great and amazing!
Beautiful smiles and some over-focus-face of my members always make me smile.
They're way too adorable and cute,
the best part is seeing them go beyond their limit and try.




There's myth about guy dancing, even in doing zumba.
But in my class, we're all the same.
Unity!



Throw your myth before you enter to my class,
cause here's where you should totally express yourself as a whole.
Don't hold back,
sweat it out and chase away negativity.
You'll amaze by how good it felt after your every one hour zumba sweat out session,
your muscle are awake without realizing;
your cheeks are smiling even you don't event think off to smile.






我回来啦啦啦啦!
看样子呀,上一次在这里可是一个多月前的事啦~
很怀念这里总是能让爱说话的我谈谈心。




老实说,舞蹈教练这旅途真的让我受益良多,
每一次只要一想到有课 心里便会非常兴奋
想着今天想要来点什么类型曲风的感觉!



一路上,
台下的你们脸上的满足欢乐敬佩般的笑容永远都是我最大的动力!
非常感恩 你们一直一直都在
对我而言 台上台下的我们都是一家人
不再是老师或教练的感觉
那份情切感 给我很大很大的欣慰。




有时候呀,
会听到说异性都会害羞出席等等跳舞这样的运动。
不过在我的课堂里,
踏入课堂前都抛到远远的。
大家来这里不分你我 一家人般的运动,
更是释放自己的一种方式!
做回自己,笑一笑!
自信地做回自己!





很神奇的,
你会在无形中活跃了自己身体的肌肉;
更会在一小时后的课堂 发觉自己脸上笑容满满了。
这可是我从你们身上看到的,
感恩 有你们。




你们让我的4多月舞蹈教练旅途精彩不断,
也因为你们而美丽!
爱戴 笑容 正面 感恩 知足




你们带给我的,
远比我让你们脸上的笑容来的珍贵。
谢谢你们!




❥♒ maymaybeby.blogspot.my ♔ ░ ♥
Appreciate, Stay Blessed.
珍惜,感恩。


Love,
May.
媄鏸.

❥♒

No comments:

Post a Comment