Saturday, June 11, 2016

Haraju Cube 哈啦揪 -日本著名土司店 | Empire Damansara






Ahhhhhh! My taste-bud remind me on how wonderful the food over the piece of love!


HARAJU CUBE
Can't help it I can't resist the tasteful food over here,
and yet I always confuse and name this cafe "harajuBE".
Forgive me, that means this place create special memory of mine.





天啊!我的味蕾從未忘記過這滿滿幸福感的土司店裡的美食啊!


太好吃太好吃了啦,
我還每次跟別人解說或分享時每次說錯名字,
不好意思餒~ 不過證明這店讓我印象非常獨特哦!

Don't forget to return the "Haraju-Milk's bottles".
那溫馨貼士讓大家在飲用玩他們自創的獨特牛奶後記得歸還別帶回家了~


Look at that CHEESEEEE!
And for me, I view it as CHOCOLATEEEEEE!


那爆出來流出來的 起司~~~
不過在我腦海裡頓時變成滿滿的巧克力畫面了啦!

Thanks God,
it's perfect timing that time for my visitation.
Ahahaaa, I enjoyed everything over here.


感恩呢!
還記得我到訪時可是最佳完美時間呢!
聽別人說總是要排長隊伍,
哈哈哈哈哈  我很幸運呢!
大愛大愛




Oh yeahhh!
They provide healthy detox water for unlimited refill too, totally love it.
It's so sweet and lovely part of them.
Warm my heart. Hehhee..



還有啊,
他們這裡還免費供應健康天然排毒水呢!無限添加也不是問題喲!
他們都太貼心太有愛了吧~
讓人家心暖暖的呢 害羞。



Definitely a big fat YESSS for water lover like me. Lol.

當然不會忘了去多多飲用他們非常加分的排毒水咯!




FOOD TIME

食物時間到!

The Haraju-Milk
他們家獨創的牛奶


Don't forget to return the bottles.
別忘了喝完了別把玻璃瓶也帶回家了呢~

We had "Cheesy-wasabi-eggs" sandwich.
It was amazing!

我們點了 “起司瓦薩比雞蛋” 三明治。
太讓人難忘了!推薦




CHOCOLATE CHEESE TART !!

我最愛的 -- 巧克力起司塔!!

MY LOVE!
我的愛!拿去拿去   我愛死了!

Feel like picnic. Hehehee
感覺有點像在外野餐的感覺呢

In case I forgot the price or item I bought,
along with my Xiao Yi Action Camera!


哈哈哈 我非常“大頭蝦” 偶爾會忘東忘西的,
所以特地拍下價格表解除我自己和大家對於價錢的疑問
當然還有我的小螞蟻也入鏡啦!




And now,
my little Xiao Yi Action Camera view.
See what it will be from the lens of my Xiao Yi Action camera!
wohooooo


現在呢,
看看以我的小螞蟻角度 所快門留下的一份情!
哈哈哈哈

Syok sendiri
自玩自爽 >_<

Act cute. Hahahaa
裝可愛中,哈哈哈 ×快受不了了




We-fie of course!
和姐妹合照是必要的啦!





Last but not least,
never forget someone who accompany along my food exploration
 in such a super lovely and wonderful place!

Alice Suk Huey, my dear!





最後的最後呢,
當然是非常感激陪我一起食物探險的可愛姐妹!

愛麗絲  淑慧,我的寶貝!





It's evening,
turning black after we had our great meal here.


吃完甜品後啊,
天空又傍晚慢慢進入天黑的狀態了。

View around 7.13pm.
7點13分的景象



It's my first time all the way from Ampang,
visiting to Empire Damansara.



Peaceful place and best for video or photo-shooting.
Opppsss..




這可是我第一次全程由安邦
來到這裡的為的是可愛的人們 當然還有美食美景啦!



這裡好悠閒呢,
突然讓我有點子可以在這裡攝影呢!超美的啦






That's all.
I'm off to my dessert again?



好啦,
說到我都肚子餓了啦!
偷偷溜去搜說甜品去!哈哈哈哈



Follow my Instagram and like my Facebook page below:
別忘了追逐我的戶口更新最新動態啦:



&




Ciao!
溜走啦!


❥♒ maymaybeby.blogspot.my ♔ ░ ♥
Appreciate, Stay Blessed.
珍惜,感恩。


Love,
May.
媄鏸.

❥♒

No comments:

Post a Comment