Sunday, April 10, 2016

Question Mark [问号咖啡厅] | Pandan Indah, Ampang

In case you didn't visit yet to this store.
I'm so proud and happy when I heard from most of my friends where they know this place because of  my sharing and check in on Facebook.
And I get my consider "high" likes from most of my photos.
So so proud!


Now,
let's start my tour and showing around 
in case you're still curious or wanna ask more about my exploration


要是你还不知道这家在安邦附近的“问号咖啡厅”
那你就落伍了啦!
很开心的啊啊呀丫丫丫丫丫丫!
我从身边朋友那里得知,
因为看到我在脸书上的“打卡“标记地点,
就在接下来过后的上下几天,
我都陆陆续续也看到他们在打卡,也告诉我因为我他们才知道这地方,
然后在最短时间内要去尝试这家咖啡厅。



感恩感恩!
因为有他们这些话让我更有目标的继续这样把爱分享出去!
好吃的东西怎么能少得了你们呢?



探索开始吧!




My order. So sorry I couldn't recall the name, but show them this photo I'm sure they know.
好吃好吃!好可惜我忘了什么名字,不过你们把这照片给他们看,我相信他们绝对能帮到你呢!


Trying to choose the best photo. Heeeeeeee...
在很努力的把这爱散播出去!好吃的地方不能吝啬独享呀!


THANKS FOR THIS PHOTO!
For ordinary human like me,
My very special experience where I got more than 100+ likes once I posted on Facebook.
And my friends knew this place because of me,
I'm so happy!

And this motivates me writing this review now.




非常谢谢谢谢你们!
对于一般获得不超过50点击赞的我来说,
这一张照片破纪录啦!短时间内获得好多赞还有朋友们的好奇问候。
我的朋友因为我而知道这地方,
成就感呀!



Testing testing 123..
Trying to plan around with my XiaoYi Action Camera.
Photos in this whole post are all from XiaoYi.


再试着玩玩我的小蚁相机!
对了,我这文章的照片都是用我的小蚂蚁相机拍的哟!
小蚂蚁是我给我的小蚁相机的称呼,
小巧可爱、轻便而且相片素质让我很喜欢。


I love the number of 8 since young don't know why. Lol.
就是喜欢8号!就不知道为什么,好运吧!

Dessert time : pancake
甜品时间。


Can't help it! But I love this so so so much, the bottles, flowers.. and it's in purple! Favourite colour.
说真的,我一进来就很喜欢这话,完全吸引我的目光了~而且是我最喜欢的紫色呢!


Main entrance and cashier counter area.
主入门处和贷款处。

Barista.
制作咖啡过程。




This is cool!
Simple yet eye-catching.
好喜欢!
简简单单地,却很引人注目。



 ❥♒ maymaybeby.blogspot.my ♔ ░ ♥
Appreciate, Stay Blessed.
珍惜,感恩。


Sincerely,
May.

❥♒

No comments:

Post a Comment