Wednesday, April 13, 2016

Chili's ”辣椒“ | KLCC


Healthy lunch anyone?
Hhhhmmmm..



Fantasy lunch serve here.
Flash back my last lunch with my pooh pooh bear.
This is my consider second time in having my meal in Chili.


健康午餐好诱人呢!
小声告诉你们,真的很好吃~



让人回味无穷的健康餐被我偶然发觉!
感觉自己吃蔬菜等等的美味食肴就对社会有很大贡献,
我爱地球妈妈。
绿色系食物也可以非常好吃让人心情大好。
说实话,
这是我第二次到访这餐馆,
所以对我而言很新奇地既然在这里新发现品尝到这么好吃健康的佳肴!

My healthy meal.
Yummmss....
我口中的健康美食!
好吃到.........

In my impression,
Chili serve great Western cuisine,
fries!!


The first ever cross to my mind.
But heyy.. 
this post gonna change your view, and my view tho.


对我而言,
我总会联想Chili 和美味的西方美食,
薯条!!
我的最最爱,永远吃不腻~


不过那时我脑海里对于这里的印象,
不过呀,这食物会改变你的想法,因为它改变了我的想法了!哈哈哈

Pooh Pooh Bear's favourite steak.
这傻妞的最爱-- 牛扒。

Look at her satisfied face. Hahhahaa chuby cheek.
看她那幸福慢煮的模样就知道这里的食物..


Real candid.
真实偶然的美拍照。

Checking photo is a must every time.
This is real candid where one thing my favourite Pooh Pooh Bear know well about me,
I love to be in photo of anyone,
and the best part is,
when someone took nice candid photo of you without you realize it.


That show how hard the person care about you?
Cause they always see good view in you.
How sweet.



那是我检查照片的样子,那是必要的。
我总是很喜欢拍照后检查拍照出来的效果。
为什么说是真实偶然美,
我的傻妞很了解我,
我总是喜欢被偷拍、被偶然不做作地出现在照片里,
简单来说,我就是喜欢拍照更喜欢被拍。
我格外珍惜
当某人在我不注意没发觉的情况下不经意地拍下我自然的一面。
对我来说,我真的会开心很久很久。
喜欢看看平时日常生活的自己 真诚的一面。



对我而言,
这也意味着那把你当副景的某人
是多么的在乎你 关心你吧
因为你对他/她而言就是一幅美丽的画面,
他/她总是在你身上看见美景。
动人!
Ciaooo!
再见啦可爱的你们!



So, who's the best view for you?
Show your care and tell them cause they're the best view for you?
Heeee
Tell me more about your "best view" below.



你们呢?
有没有一幅在你眼前也很动人的画面呢?
有没有谁出现在你此刻的脑海里了?
悄悄地告诉我吧!


❥♒ maymaybeby.blogspot.my ♔ ░ ♥
Appreciate, Stay Blessed.
珍惜,感恩。


Sincerely,
May.

❥♒

No comments:

Post a Comment